اخبار داخلی
شماره: 4125
1392/09/04 - 08:41
سیزدهمین کنگره انجمن متخصصان پوست ششم آذرماه برگزار می شود

سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصان پوست ایران با حضور محققان و متخصصان این حوزه ششم تا هشتم آذرماه در سالن همایش های رازی برگزار می شود.

دکترمحمد گلشنی با بیان این مطلب افزود: در این کنگره آخرین دستاوردهای و اطلاعات علمی در حوزه پوست و مو ارایه می شود .همچنین در این کنگره کارگاه لیزر و کارگاه هایی در زمینه موضوعاتی همچون تزریق فیلر، تزریق دیسپورت، فرکشنال RF، اسکلروتراپی و میکرومیدلینگ برگزار می شود. 
 
وی خاطر نشان کرد : تزریق بوتاکس برای کاهش عرق کف دست و زیربغل نیز از مباحثی است که در این کنگره بررسی خواهد شد.در حال حاضر دو نوع بوتاکس در کشور با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود که عوارض این روشها در کنگره بررسی می شود.
 
همچنین در این نشستˈ یزدان بخش نجفیانˈ فوق تخصص پوست و مو تاکید کرد که تبلیغات ماهواره ای در حوزه محصولات بهداشتی پوست و مو اساس و پایه علمی ندارد و بسیاری از آنها جنبه تجاری دارد .
 
به گزارش ایرنا وی از مردم خواست فریب این تبلیغات را نخورند زیرا برخی از محصولات معرفی شده دارای عوارض بهداشتی هستند. 
 
این متخصص پوست و مو گفت : به عنوان مثال کاشت ناخن های مصنوعی در آرایشگاه ها از اقداماتی است که در دراز مدت موجب ایجاد عوارض چون تخریب صفحه ناخن، حالت شیاری و کج شدن ناخن می شود.همچنین خالکوبی های غیر اصولی یکی از معضلاتی است که باعث انتقال بیماری و ویروس در میان افراد می شود . 
 
پایان مطلب/
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved